Kool

Direct contact:
  0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien.

Dit kan op verschillende manieren. Als u hier klikt op wensenlijst, dan kunt u een wensenlijst downloaden. Deze kunt u dan zelf uitprinten en invullen. In deze tijd van het coronavirus, hebben wij ook een document voor u gemaakt met wat tips om de uitvaart aan te passen aan de huidige omstandigheden. Meer informatie omtrent uitvaarten en het coronavirus vindt u hier.

Als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond (of het nu wordt, zie de optie in het menu links) dan bieden wij u ook de mogelijkheid om een online wensenlijst te maken. Zowel het lidmaatschap als het gebruik van de online wensenlijst zijn gratis.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond.

Nu inloggen

Uitgelicht

Coronavirus

Sinds half maart ziet de wereld er wat anders uit dan wij allemaal gewend waren. En dat gold natuurlijk ook voor uitvaarten. Gelukkig gaat het inmiddels weer wat beter en komen er langzaam wat versoepelingen. Wij hebben gekeken hoe wij de nieuwe regels kunnen inpassen in onze dienstverlening, waarbij het gezondheidsbelang van onze opdrachtgevers, bezoekers en ons eigen personeel uiteraard voorop staat.

Wij willen binnen de huidige mogelijkheden een waardig en passend afscheid voor u regelen, met de zorgzaamheid die u van ons gewend bent. Wij reiken daarvoor graag ideeën aan.

‘Graag wil ik mijn dank betuigen aan twee van uw kanjers van medewerkers, Cynthia Vriend en Petra Roeleveld, die samen een warm en effectief netwerk vormden om de eerste dagen van mijn 'nood' (na het overlijden van mijn vrouw) op te vangen. Bravo en chapeau, het heeft ècht geholpen....’

E.J. Gastkemper, Purmerend