van_de_Nes

Direct contact:
0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien.

Dit kan op verschillende manieren. Als u hier klikt op wensenlijst, dan kunt u een wensenlijst downloaden. Deze kunt u dan zelf uitprinten en invullen. In deze tijd van het coronavirus, hebben wij ook een document voor u gemaakt met wat tips om de uitvaart aan te passen aan de huidige omstandigheden. Meer informatie omtrent uitvaarten en het coronavirus vindt u hier.

Als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond (of het nu wordt, zie de optie in het menu links) dan bieden wij u ook de mogelijkheid om een online wensenlijst te maken. Zowel het lidmaatschap als het gebruik van de online wensenlijst zijn gratis.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond.

Nu inloggen

Uitgelicht

Als altijd vertrouwd dichtbij

Ronald van Leeuwen, lid van het managementteam van Associatie Uitvaartverzorging, blikt met gepaste trots terug op een roerige periode en ziet met vertrouwen de toekomst tegemoet. ‘Na maanden van strenge maatregelen zijn onze medewerkers als altijd vertrouwd dichtbij.’