Dijkstra

Direct contact:
0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien.

Dit kan op verschillende manieren. Als u hier klikt op wensenlijst, dan kunt u een wensenlijst downloaden. Deze kunt u dan zelf uitprinten en invullen. In deze tijd van het coronavirus, hebben wij ook een document voor u gemaakt met wat tips om de uitvaart aan te passen aan de huidige omstandigheden. Meer informatie omtrent uitvaarten en het coronavirus vindt u hier.

Als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond (of het nu wordt, zie de optie in het menu links) dan bieden wij u ook de mogelijkheid om een online wensenlijst te maken. Zowel het lidmaatschap als het gebruik van de online wensenlijst zijn gratis.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond.

Nu inloggen

Uitgelicht

Warm hart

De afgelopen maanden hebben wij ons met hart en ziel ingezet om een waardig en warm afscheid mogelijk te maken voor iedereen die een dierbare verloor.
Met dit gebaar willen we tonen dat we eenieder die geraakt is door corona een warm hart toedragen.

‘Wij waren zelf niet "vast omlijnd "en Petra paste zich perfect aan deze omstandigheid aan, zonder haar professionaliteit kwijt te raken. Echt als een warm bad beleefd. Ook de heren (Willem) die de kist brachten, Thomas de chauffeur en alle anderen maakten dat we onze vader met liefde en respect konden begraven. Jullie zijn goed zeg!’

Familie Schot, Zaandam