Kool

Direct contact:
  0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien. Daarom hebben wij een online wensenlijst voor u gemaakt. Als u lid bent van de Noordhollandse Coöperatie of het nu wordt, dan kunt u gratis gebruik maken van deze service.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van de Noordhollandse Coöperatie. Als u nog geen lid bent, vindt u op de inlogpagina ook een optie om lid te worden.

Nu inloggen

Uitgelicht

Koffiedrinken met de notaris in Zaandam

Op 13 februari 2019 kunt u "koffiedrinken met de notaris" in ons uitvaartcentrum in Zaandam.

Veel mensen hebben vragen over erfrecht, maar de drempel om naar een notaris te gaan is soms best hoog. Daarom organiseren wij in een informele sfeer, onder het genot van een kopje koffie, een bijeenkomst waarin u vragen kunt stellen aan de notaris.

‘Complimenten voor Margo. Wat fijn om op dit soort momenten zo een persoon naast je te hebben die je ondersteunt. Wat een fijn mens en goed in haar vak!’

Mevrouw Dootjes, Alkmaar