Kool

Direct contact:
  0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien. Daarom hebben wij een online wensenlijst voor u gemaakt. Als u lid bent van de Noordhollandse Coƶperatie of het nu wordt, dan kunt u gratis gebruik maken van deze service.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van de Noordhollandse Coƶperatie. Als u nog geen lid bent, vindt u op de inlogpagina ook een optie om lid te worden.

Nu inloggen

‘Wij waren zelf niet "vast omlijnd "en Petra paste zich perfect aan deze omstandigheid aan, zonder haar professionaliteit kwijt te raken. Echt als een warm bad beleefd. Ook de heren (Willem) die de kist brachten, Thomas de chauffeur en alle anderen maakten dat we onze vader met liefde en respect konden begraven. Jullie zijn goed zeg!’

Familie Schot, Zaandam