Schoorl

Direct contact:
  0800-0375

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien. Daarom hebben wij een online wensenlijst voor u gemaakt. Als u lid bent van de Noordhollandse Coöperatie of het nu wordt, dan kunt u gratis gebruik maken van deze service.

Om gebruik te kunnen maken van de online wensenlijst, moet u eerst inloggen. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u die op de inlogpagina aanvragen. Een inlogcode aanvragen kan alleen als u lid bent van de Noordhollandse Coöperatie. Als u nog geen lid bent, vindt u op de inlogpagina ook een optie om lid te worden.

Nu inloggen

Uitgelicht

Feestelijke heropening uitvaartcentrum Heiloo

Misschien heeft u er al iets van gezien of gemerkt: de afgelopen weken hebben wij ons uitvaartcentrum aan de Westerweg verbouwd.

Natuurlijk hebben wij het karakter van dit mooie oude gebouw behouden, maar wij hebben wel een zogenaamde “waaksuite” aangebracht. Zo’n waaksuite, ook wel bekend als “24-uurskamer” is een mooi alternatief als een thuisopbaring niet mogelijk is. De nabestaanden krijgen een eigen sleutel zodat zij er op elk moment terecht kunnen. Door het met zorg uitgekozen meubilair en de warme kleurstelling van de ruimte, wordt het een plek waar nabestaanden op aangename wijze bij hun dierbare kunnen zijn.

‘Wij zijn zeer tevreden over hoe alles verlopen is. Met name wat betreft Petra Roeleveld, zij heeft het fantastisch gedaan. Wij zijn erg dankbaar dat wij haar als begeleidster hebben gehad.’

Familie Eilders, Koog a/d Zaan