de_Ruiter

Mijn liefde voor de natuur heb ik meegekregen van mijn vader. Als kind ging ik regelmatig, ’s morgens vroeg, met hem op pad op zoek naar reeën, herten, moeflons en zwijnen.

Lees meer: Onze held in Zaandam: uitvaartbegeleider Frank

Sinds half maart ziet de wereld er wat anders uit dan wij allemaal gewend waren. En dat gold natuurlijk ook voor uitvaarten. Gelukkig gaat het inmiddels weer wat beter en komen er langzaam wat versoepelingen. Wij hebben gekeken hoe wij de nieuwe regels kunnen inpassen in onze dienstverlening, waarbij het gezondheidsbelang van onze opdrachtgevers, bezoekers en ons eigen personeel uiteraard voorop staat.

Wij willen binnen de huidige mogelijkheden een waardig en passend afscheid voor u regelen, met de zorgzaamheid die u van ons gewend bent. Wij reiken daarvoor graag ideeën aan.

Lees meer: Coronavirus

Als jonge jongen wilde ik altijd bij de politie. Het leek me een spannend beroep vol avontuur en hulpverlenen aan mensen. Toen ik 13 jaar oud was kreeg mijn moeder een hersenbloeding. Hierdoor veranderde mijn leven enorm en kwam het ‘zorgen voor’ op mijn pad; thuis koken en helpen met allerhande zaken om het voor mijn ouders lichter te maken. Daardoor lag de stap van de middelbare school naar een MBO zorgopleiding ineens voor de hand.

Lees meer: Onze held in Alkmaar: verzorger Remco

Wij verloten in 2020 elke maand twee exemplaren van het boek “Klein geluk voor de mantelzorger” van Maria Grijpma en Inge Jager.

Lees meer: Klein geluk voor de mantelzorger - boekverloting