ada_van_nes

Er wordt hard gewerkt aan ons nieuwe uitvaartcentrum in Purmerend.

Lees meer: Nieuw uitvaartcentrum in Purmerend

Sinds kort bestaat er een register van gecertificeerde uitvaartverzorgers, verbonden aan het Keurmerk Uitvaartzorg.
De uitvaartverzorgers van Associatie Uitvaartverzorging voldoen als een van de eersten aan de strengen eisen om in het register te worden opgenomen..

Lees het artikel hierover wat in de Alkmaar op Zondag stond.

In de Uitkijkpost in Heiloo staat Associatie Uitvaartverzorging in de rubriek "Bedrijf Belicht"

UC Heiloo met UL

Associatie Uitvaartverzorging is een samenwerking aangegaan met Stichting Philomela. Samen brengen zij muziek in het leven van ouderen door het verzorgen van concerten in zorginstellingen.

Zangeres Philomela betrekt toeschouwer bij liedDoor bezuinigingen wordt het voor veel zorginstellingen steeds lastiger om mooie dingen zoals een concert te organiseren voor de bewoners. Directeur Matthijs de Gee: "Dat is jammer, want de ervaring leert dat muziek heel belangrijk kan zijn in het leven van ouderen. Veel oudere mensen hebben al een lange historie van afscheid nemen: van hun partner, van hun werk en van zelfstandig wonen. Muziek kan dan heel opbeurend en troostend zijn.

Lees meer: Associatie en Philomela maken muziek