Schoorl

Als uitvaartverzorger hebben wij natuurlijk ook te maken met maatregelen die genomen moeten worden om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Voorop staat het gezondheidsbelang, van onze opdrachtgevers en bezoekers, maar ook van ons eigen personeel. Maar wij willen uiteraard, binnen de huidige mogelijkheden, een waardig en passend afscheid regelen, met de zorgzaamheid die u van ons gewend bent. Goed om te weten: wij zijn, als altijd, gewoon telefonisch bereikbaar voor het melden van een overlijden en uiteraard ook voor vragen die in deze situatie bij u leven.

Lees meer: Coronavirus

Als jonge jongen wilde ik altijd bij de politie. Het leek me een spannend beroep vol avontuur en hulpverlenen aan mensen. Toen ik 13 jaar oud was kreeg mijn moeder een hersenbloeding. Hierdoor veranderde mijn leven enorm en kwam het ‘zorgen voor’ op mijn pad; thuis koken en helpen met allerhande zaken om het voor mijn ouders lichter te maken. Daardoor lag de stap van de middelbare school naar een MBO zorgopleiding ineens voor de hand.

Lees meer: Onze held in Alkmaar: verzorger Remco

Wij verloten in 2020 elke maand twee exemplaren van het boek “Klein geluk voor de mantelzorger” van Maria Grijpma en Inge Jager.

Lees meer: Klein geluk voor de mantelzorger - boekverloting