Bloklander

Altijd een takenlijst in mijn hoofd, een verantwoordelijke baan en een druk sociaal leven maakte dat ik - 25 jaar terug - op zoek ging naar meer balans tussen inspanning en ontspanning. Zo ontdekte ik yoga. Door de oefeningen en het bewuste ademen vond ik een diepere ontspanning.

Lees meer: Rust kan je altijd terug vinden in jezelf

De afgelopen maanden hebben wij ons met hart en ziel ingezet om een waardig en warm afscheid mogelijk te maken voor iedereen die een dierbare verloor.
Met dit gebaar willen we tonen dat we eenieder die geraakt is door corona een warm hart toedragen.

Wandelen helpt mij om in balans te blijven. Ik ben begonnen met wandelen toen mijn zoons op de lagere school zaten. In eerste instantie voor de gezelligheid samen met andere schoolpleinmoeders. Inmiddels zijn mijn zoons volwassen en ligt het schoolplein ver achter mij, maar wandelen is gebleven. Het geeft me energie en brengt me rust. Als ik samen met mijn vriendin loop, praten we heel wat af over wat ons bezighoudt. Onze gezinnen, ons werk of de actualiteiten.

Lees meer: Oprechte aandacht maakt het verschil...

"Vertel eens", hoe vaak vragen wij dit eigenlijk bewust aan elkaar? Terwijl het zulke mooie verhalen kan opleveren! Wij vroegen het aan Piet Oudega, over zijn bestuursfuncties bij de Zaanse Schans en bij onze eigen Uitvaartvereniging.

Het lidmaatschap van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond biedt veel voordelen. Daarom zijn veel mensen al jarenlang lid! Geregeld sturen wij onze leden informatie, zoals bijvoorbeeld het ledenmagazine. Dan merken wij weleens dat de adresgegevens die bij ons bekend zijn niet meer kloppen. Daarom maken wij graag hernieuwd kennis! Als uw gegevens veranderd zijn, vragen wij u deze aan ons door te geven via onderstaande link. Maar u kunt bijvoorbeeld ook laten weten dat u onze informatie liever per e-mail ontvangt dan per post. Veel milieuvriendelijker immers!

Naar het invulformulier