Kool

Op 13 februari 2019 kunt u "koffiedrinken met de notaris" in ons uitvaartcentrum in Zaandam.

Veel mensen hebben vragen over erfrecht, maar de drempel om naar een notaris te gaan is soms best hoog. Daarom organiseren wij in een informele sfeer, onder het genot van een kopje koffie, een bijeenkomst waarin u vragen kunt stellen aan de notaris.

Lees meer: Koffiedrinken met de notaris in Zaandam

In 2019 organiseren wij diverse bijeenkomsten met een notaris in onze uitvaartcentra. De data hiervan zijn als volgt:

Lees meer: Data koffiedrinken met de notaris 2019

Vorige week heeft een groot deel van onze medewerkers de training “goed omgaan met dementie” gevolgd bij Samen dementievriendelijk.

Lees meer: Dementie-vriendelijk

Een persoonlijk verhaal van uitvaartbegeleider
Sylvette van Keulen-Kwee

Als jong meisje kreeg ik van mijn ouders een poëzie-album. Mijn familie en vrienden schreven daarin spreuken en gedichtjes waarvan ik als jong meisje de betekenis niet altijd begreep. Ik was veel meer geïnteresseerd in de mooie plaatjes en tekeningen die de bladzijdes kleurden.

Lees meer: Samenloop voor Hoop in Zaanstad

Associatie Uitvaartverzorging heeft zich aangesloten bij de Stichting Greenleave. Dat betekent dat u vanaf nu voor elk onderdeel van de uitvaart een duurzaam alternatief kunt kiezen. Maar ook onze bedrijfsvoering zal "groener" worden, waarbij u kunt denken aan zonnepanelen op de daken van onze uitvaartcentra, led-verlichting en zuinige auto's.

Lees meer: Greenleave - een duurzame uitvaart