de_Ruiter

Als jonge jongen wilde ik altijd bij de politie. Het leek me een spannend beroep vol avontuur en hulpverlenen aan mensen. Toen ik 13 jaar oud was kreeg mijn moeder een hersenbloeding. Hierdoor veranderde mijn leven enorm en kwam het ‘zorgen voor’ op mijn pad; thuis koken en helpen met allerhande zaken om het voor mijn ouders lichter te maken. Daardoor lag de stap van de middelbare school naar een MBO zorgopleiding ineens voor de hand.

Lees meer: Onze held in Alkmaar: verzorger Remco

Op 6 februari 2020 kunt u "koffiedrinken met de notaris" in ons uitvaartcentrum in Zaandam.

Veel mensen hebben vragen over erfrecht, maar de drempel om naar een notaris te gaan is soms best hoog. Daarom organiseren wij in een informele sfeer, onder het genot van een kopje koffie, een bijeenkomst waarin u vragen kunt stellen aan de notaris.

Lees meer: Koffiedrinken met de notaris in Zaandam

In 2020 organiseren wij diverse bijeenkomsten met een notaris in onze uitvaartcentra. De data hiervan zijn als volgt:

Lees meer: Data koffiedrinken met de notaris 2020

Veel mensen lopen rond met vragen over de uitvaart, en alles wat daarmee samenhangt. En hoewel hier tegenwoordig veel opener over wordt gesproken dan vroeger, is het soms toch moeilijk om die eerste stap te zetten. Wij proberen dat wat makkelijker voor u te maken; u kunt elke week terecht bij "De Vraagbaak". In onze uitvaartcentra in Alkmaar en Purmerend zit elke week op een vaste dag iemand voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt gewoon binnenlopen, zonder afspraak, de koffie staat klaar!

Op maandag kunt u terecht in Alkmaar, van 10.00-12.00 uur, op de Edisonweg 15.

Op dinsdag kunt u terecht in Purmerend, van 10.00-12.00 uur, op de Purmerweg 94.

Lees meer: De Vraagbaak

Onlangs hebben wij een kleine loopkoets aangeschaft voor ons uitvaartcentrum in Purmerend, om overledenen naar het naastgelegen crematorium of de naastgelegen begraafplaats te vervoeren.

Lees meer: Loopkoets voor uitvaartcentrum Purmerend