Schoorl

Misschien heeft u er al iets van gezien of gemerkt: de afgelopen weken hebben wij ons uitvaartcentrum aan de Westerweg verbouwd.

Natuurlijk hebben wij het karakter van dit mooie oude gebouw behouden, maar wij hebben wel een zogenaamde “waaksuite” aangebracht. Zo’n waaksuite, ook wel bekend als “24-uurskamer” is een mooi alternatief als een thuisopbaring niet mogelijk is. De nabestaanden krijgen een eigen sleutel zodat zij er op elk moment terecht kunnen. Door het met zorg uitgekozen meubilair en de warme kleurstelling van de ruimte, wordt het een plek waar nabestaanden op aangename wijze bij hun dierbare kunnen zijn.

Wij zijn trots op het resultaat en willen u graag laten zien hoe mooi het geworden is. Daarom organiseren wij op 30 november a.s. een open dag, van 11.00-15.00 uur. Adres: Westerweg 263 in Heiloo. U kunt op die dag het uitvaartcentrum en de nieuwe waaksuite bekijken, maar u kunt natuurlijk ook terecht met uw vragen over uitvaartverzorging.

Tot ziens op 30 november; u bent van harte welkom!

Zo was het: een saai kantoor.

10_Waaksuite.jpg - 535,98 kB

Zo is het nu: de Westersuite! Komt u kijken op 30 november?