van_Aarst

Ronald van Leeuwen, lid van het managementteam van Associatie Uitvaartverzorging, blikt met gepaste trots terug op een roerige periode en ziet met vertrouwen de toekomst tegemoet. ‘Na maanden van strenge maatregelen zijn onze medewerkers als altijd vertrouwd dichtbij.’

‘Voor uw en onze veiligheid en gezondheid hebben we de afgelopen periode strenge maatregelen rond de uitvaart genomen. Natuurlijk moet een afscheid van een dierbare ook in moeilijke tijden goed verzorgd zijn. Daar heeft ons team zich tot het uiterste voor ingespannen. Gelukkig ontmoetten we veel begrip voor de afstandsmaatregelen en door creatieve oplossingen hebben we heel bijzondere uitvaarten kunnen verzorgen.’

‘De regels omtrent corona veranderen steeds, waar mogelijk bouwen wij onze dienstverlening weer verder uit. Samen zorgen we – nog steeds op anderhalve meter afstand – voor een perfect verzorgde uitvaart. In onze uitvaartcentra kunnen we wat meer genodigden welkom heten en de culinaire aankleding bij condoleances weer naar wens verzorgen. Zo zijn we als altijd vertrouwd dichtbij – precies zoals u ons kent. Heeft u vragen rond overlijden en uitvaart? Neem gerust contact op.”

Meer informatie over uitvaarten in de 1,5-meter samenleving leest u hier.