Open dag uitvaartcentrum Purmerend zaterdag 3 september

Op zaterdag 3 september openen wij de deuren van ons uitvaartcentrum in Purmerend (Purmerweg 94) voor iedereen die wel eens een kijkje zou willen nemen achter de schermen van een uitvaartcentrum. Van 11.00 tot 16.00 uur bent u van harte welkom om het uitvaartcentrum te bekijken en tips en informatie te krijgen rondom een uitvaart.

Een andere ervaring

Elke uitvaart is uniek, want deze is een afspiegeling van iemands persoonlijkheid. Dus ook als je al eens bij ons binnen bent geweest is het zeker zinvol om 3 september langs te komen. Want een bezoek aan een uitvaartcentrum zonder dat je afscheid van iemand komt nemen is een totaal andere ervaring. In een ontspannen sfeer ontdek je wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.

Wat is er te zien

Uiteraard laten we onze aula en koffiekamer zien. Ook onze waaksuite is te bezichtigen en de ruimte waar de laatste verzorging plaatsvindt. Het is mogelijk om een bijzondere rouwauto en verzorgingsbus van binnen te bekijken en onze loopkoets is te zien.

Onze collega’s vertellen graag over de mogelijkheden bij een uitvaart. Denk hierbij aan keuze in kisten, vervoer, horeca, bloemen en wat er verder nog bij komt kijken. En er is informatie over verlies- en rouwbegeleiding.

Er is live muziek, maar ook is te zien hoe een urn wordt gemaakt. Er zijn prachtige bloemen van onze huisbloemist (je krijgt ook wat mee voor thuis). En natuurlijk zijn er heerlijke hapjes van onze huispatissier.

Uitvaartcentrum Purmerend