Een uitvaart regelen

In een korte tijd moet je veel keuzes maken. Wilde je dierbare een begrafenis of crematie? En wil je de zorg uit handen geven of liever zelf een aantal zaken regelen? Onze uitvaartbegeleiders staan voor je klaar. Stap voor stap onderweg naar een mooi en persoonlijk afscheid.

Wat te doen bij overlijden?

Wanneer iemand van wie je houdt overlijdt, komt er veel op je af. Daarom staan wij voor jou klaar. 24/7. Je kunt ons dag en nacht bellen, maar neem vooral je tijd. Om ook je naasten te bellen. En de huisarts, die het overlijden vast moest stellen. Bij een overlijden in een zorginstelling hoef je niets te doen. Het verplegend personeel licht de arts in.

075 – 300 1021

Ben je klaar om ons te bellen? Dan stellen wij je een paar vragen. Vervolgens neemt een uitvaartverzorger ruim de tijd, om al jouw wensen met je door te lopen.

De uitvaartbespreking

Ieder mens is uniek, dus ieder afscheid is uniek. Hoe wil jij de uitvaart vormgeven? Had je dierbare daar ideeën over? De uitvaartverzorger helpt je. Stap voor stap. In een gesprek, van ongeveer twee uur, nemen jullie samen alle wensen en verwachtingen door. Om het afscheid zo mooi en persoonlijk mogelijk te maken.

Denk alvast eens over jouw wensen na. En bespreek ze, indien mogelijk, met je naaste familieleden. Het liefst nog voor de uitvaartbespreking. Dan doen wij er alles aan om het afscheid zo passend mogelijk te maken.

Checklist uitvaartbespreking

Bereid alsjeblieft de volgende documenten voor:

• Wensenlijst voor de uitvoering van de uitvaart (indien aanwezig)
  • Adressenlijst (wie wil je een rouwkaart sturen?)
  • Uitvaartpolissen (indien aanwezig)
  • Identiteitsbewijs van de overledene

Download voorbereidingsdocument

Heb je van ons een toegangscode ontvangen? Vul deze dan hieronder in om het voorbereidingsdocument te downloaden.