Kool

Voor digitale nazorg werken wij samen met het NabestaandenLoket. Via hun website wordt u praktisch en informatief ondersteund.

Wij maken voor u een account aan, dat een overzicht geeft van alle actiepunten waar u na een overlijden mee te maken krijgt. Op basis van uw situatie als nabestaande (afhankelijk van uw relatie tot de overledene) wordt de online checklist automatisch aangepast. Zo ziet u alleen wat er voor uw situatie relevant is.

In de door u te nemen acties wordt u voorzien van uitgebreide informatie die u naar eigen behoefte kunt raadplegen. Daarnaast worden er ook veel zaken automatisch voor u geregeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten en accounts.

U regelt hiermee alles verder zelf, op het moment dat het u het beste uitkomt. Onze nazorgmedewerkster kan u nog wel helpen met de afhandeling van uitvaartpolissen of het bestellen van dankbetuigingen. Dankbetuigingen kunt u ook bestellen via deze pagina

Nog geen account? Klik hier om het aan te vragen.