van_de_Nes

Muziek, rituelen en toespraken maken een uitvaart persoonlijk. Steeds meer mensen vinden het fijn om de plechtigheid te laten vastleggen, zodat zij deze later nog eens terug kunnen kijken, of kunnen laten zien aan mensen die niet bij de uitvaart aanwezig konden zijn.

Voor het laten vastleggen van de uitvaartplechtigheid werken wij samen met VidiNova. Zij leveren diensten op het gebied van video, foto en audio en kunnen op discrete wijze de uitvaart voor u vastleggen. Maar ook in een eerder stadium kunnen zij u van dienst zijn door het maken van een film over het leven van een persoon of familie, wat later een belangrijk herinneringsdocument wordt.

Tevens beschikt VidiNova over audiovisuele apparatuur die ingezet kan worden op locaties waar deze apparatuur niet voorhanden is.

Meer informatie vindt u op www.uitvaartalsherinnering.nl

Als u lid bent van Uitvaartvereniging Noordhollandse Coƶperatie, krijgt u korting op de tarieven van VidiNova. Zie de pagina Zorg voor Leden / Uitvaart als Herinnering.