de_Ruiter

Leden van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond kunnen een beroep doen op Diensten voor Leden. Wij kunnen u een aantal diensten bieden die wij zelf verzorgen, maar wij hebben ook unieke afspraken gemaakt met professionele dienstverleners die speciale voorwaarden hanteren.

Een lidmaatschap van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond geldt voor het hele gezin, inclusief kinderen tot 18 jaar oud. Alle gezinsleden kunnen afzonderlijk gebruik maken van de diensten binnen het pakket Diensten voor Leden.

Indien u gebruik wilt maken van een van de Diensten voor Leden, dan kunt u contact opnemen met de consulenten van het Steunpunt voor Leden. Zij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00-14.00 uur, via 075-8200210. Houd daarbij alstublieft uw lidmaatschapsbewijs bij de hand. Mailen kan natuurlijk ook: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij kunnen u de volgende mogelijkheden aanbieden:

Wij hebben uiteraard alles in het werk gesteld om goede en betrouwbare dienstverleners te contracteren. De werkwijze van deze dienstverleners wordt periodiek door ons gecontroleerd en geëvalueerd. Een lid gaat echter een zelfstandige overeenkomst aan met de betreffende dienstverlener. Uitvaartvereniging Associatie & IJmond noch haar dochters accepteren enige vorm van aansprakelijkheid.