van_Schagen

Associatie Uitvaartverzorging maakt deel uit van de Noordhollandse Coöperatie, een vereniging zonder winstoogmerk. Naast goede zorg en begeleiding bieden wij een redelijk tarief aan onze cliënten. Als u lid bent, dan ondersteunt u de coöperatieve gedachte, blijft u op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen en heeft u bovendien enkele financiële voordelen.

Voordelen voor leden:

• het lidmaatschap is gratis
  • als welkomstcadeau ontvangt u het "Dagboek van mijn afscheid"
  • u ontvangt periodiek een ledenmagazine, waarmee u op de hoogte blijft van ontwikkelingen
  • u kunt uw wensen online vastleggen
  • u kunt gebruik maken van onze ledenservice Diensten voor Leden
  • u krijgt korting op de uitvaartkosten: per 1 juli 2018 bedraagt deze korting € 325,--.

Steunpunt voor leden

De Noordhollandse Coöperatie beschikt over een Steunpunt voor Leden. Hier kunt u terecht met al uw vragen over zorg en ondersteuning rondom ouder worden. Het Steunpunt is op werkdagen van 10.00-14.00 uur bereikbaar via 075-8200210 of stuur een e-mail.

Wie zijn lid?

Een lidmaatschap geldt voor het hele gezin, inclusief kinderen tot 18 jaar oud. Desgewenst kunnen alle gezinsleden afzonderlijk gebruik maken van de diensten binnen het pakket Diensten voor Leden

Dagboek van mijn afscheid

Dit is een fraai naslagwerk dat u kunt gebruiken bij het voorbereiden van een uitvaart. Alleen beschikbaar voor onze leden.

Klik hier om lid te worden