margo_van_schagen

Associatie Uitvaartverzorging staat voor kwaliteit, integriteit en gedegen zorg voor overledene én nabestaanden. In alles wat wij doen (en laten) ligt het besef dat een uitvaart voor nabestaanden een unieke en emotioneel geladen ervaring is. Dit betekent onder andere dat u kunt rekenen op toegewijde en goed opgeleide medewerkers die aandacht en respect hebben voor uw persoonlijke wensen en behoeften.

Uitvaartcentra

Wij beschikken over zes stijlvolle uitvaartcentra. Er is dus altijd wel een uitvaartcentrum bij u in de buurt. In deze uitvaartcentra hebben wij de beschikking over een "waaksuite" (behalve in Heiloo). Dit is een sfeervolle ruimte die, door middel van een eigen sleutel, dag en nacht toegankelijk is. Klik hier voor een overzicht van onze uitvaartcentra.

Keurmerk uitvaartzorg

Wij voeren het Keurmerk Uitvaartzorg. Dit keurmerk is ingesteld ter bescherming van de consument. Een onafhankelijke certificatie-instelling controleert de aangesloten ondernemingen periodiek op hun dienstverlening. Ondernemers met het Keurmerk zijn gegarandeerd deskundig, betrouwbaar en transparant. Dit betekent dat nabestaanden de zekerheid hebben met een goede uitvaartorganisatie te maken hebben. Meer informatie vindt u op de website van het Keurmerk Uitvaartzorg.

Gecertificeerde uitvaartverzorgers

RU logo RGB72DPIOnze uitvaartbegeleiders zijn opgenomen in het Register Gecertificeerde Uitvaartverzorgers. Om in het register te komen, moet de vakbekwaamheid worden aangetoond en moet de uitvaartbegeleider regelmatig deelnemen aan bij- en nascholingscursussen.

GreenLeave

GreenLeave-logo-rondAssociatie Uitvaartverzorging staat met beide benen in de samenleving en wil hierin een verantwoorde rol vervullen. Daarom vinden wij duurzaamheid erg belangrijk en zijn wij deelnemer van GreenLeave. Deze stichting zet zich in voor duurzaamheid binnen de uitvaartzorg. Door een duurzaam afscheid mogelijk te maken, leveren wij een bijdrage aan een betere wereld voor onze kinderen en kleinkinderen. Kijk voor meer informatie op de website van GreenLeave.

Onze wortels

Associatie Uitvaartverzorging is een dochteronderneming van Coöperatie DELA en Uitvaartvereniging Noordhollandse Coöperatie. Beide coöperaties werken zonder winstdoelstelling en staan gezamenlijk voor uitstekende zorg en begeleiding tegen redelijke tarieven.

Coöperatie Delajpg.twee kleuren.coperatie DELA voor elkaar

Het is de ambitie van DELA dat haar leden en hun nabestaanden de toekomst zo zorgeloos mogelijk tegemoet kunnen zien. Coöperatie Draagt Elkanders Lasten (DELA) helpt mensen al meer dan 75 jaar tegen een eerlijke prijs met de begrafenis, crematie, repatriëring, opvang, nabestaandenzorg en financiële diensten op deze terreinen.
Ruim 3 miljoen leden, bijna 2.300 medewerkers, 170 vestigingen en 41.000 uitvaarten per jaar maken DELA marktleider in de Benelux. Nabestaanden waarderen de dienstverlening met een negen. Kijk voor meer informatie op de website van DELA

Uitvaartvereniging Noordhollandse CoöperatieUitvaartvereniging-NH-Cooperatie-logo-RGB

Uitvaartvereniging Noordhollandse Coöperatie
heeft ruim 30.000 leden en is hiermee een van de grootste regionale coöperatieve uitvaartverenigingen in Nederland. De Coöperatie is bijna 90 jaar geleden opgericht om hulp en steun te bieden aan nabestaanden. De grondslagen van weleer zijn nu nog steeds belangrijk. Kwaliteit, integriteit en een persoonlijke aanpak staan heel hoog in het vaandel. Door een lidmaatschap steunt u deze uitgangspunten en profiteert u van meerdere voordelen voor leden. Wilt u ook lid worden? Hier leest u meer over het lidmaatschap.

Voor iedereen

Natuurlijk zijn onze diensten eveneens beschikbaar voor mensen die geen lid zijn van een van beide coöperaties. Ook zij profiteren van onze jarenlange ervaring, kwaliteit en redelijke tarieven.

Samenwerking met uitvaartverenigingen

Al jaren werken wij samen met uitvaartverenigingen in de Zaanstreek.
Wij verzorgen de uitvaarten van hun leden tegen gereduceerd tarief.
Het gaat om:

Begrafenisvereniging Barbara in Zaandam