Uitvaartcentrum Alkmaar

Voor een uitvaart, crematie of begrafenis in Alkmaar: Associatie Uitvaartverzorging Alkmaar.

Uitvaartcentrum Alkmaar van Associatie Uitvaartverzorging ligt aan de Edisonweg in Alkmaar, niet ver van de uitvalswegen naar Heerhugowaard en Schagen met crematorium en begraafplaats. Het uitvaartcentrum is een open, modern gebouw met lichte binnenruimtes, een warm interieur en is omgeven door een grote tuin.

Onze uitvaartbegeleiders helpen u graag alle wensen rond de uitvaart te realiseren. Of u nu voor een begrafenis of crematie kiest, uitvaartcentrum Alkmaar biedt u de ruimte om op persoonlijke wijze afscheid te nemen van uw dierbare.

Contact- en adresgegevens

Uitvaartcentrum Alkmaar
Edisonweg 15
1821 BN Alkmaar

Bereikbaarheid openbaar vervoer:
Aan de Nieuwe Schermerweg, halte Rijnstraat, stoppen de bussen 6, 10, 123, 129, 150, 160 en 161.

Waaksuites en voorzieningen

Met Uitvaartcentrum Alkmaar biedt Associatie Uitvaartverzorging ruimte aan elke uitvaart. Onze voorzieningen op een rij:

• Aula (opbaringsruimte): warm en sfeervol ingerichte ruimte voor bijvoorbeeld condoleances; geluidsapparatuur en een beamer zijn aanwezig om foto’s en video te tonen
  • Waaksuites (familiekamers): een 24-uurs toegankelijke huiskamer met een aparte ruimte waar de overledene is opgebaard; biedt alle vrijheid om afscheid te nemen op elk moment van de dag
  • Verzorgingsruimte: eventueel kunt u als nabestaande helpen of aanwezig zijn bij de verzorging van de overledene
Waaksuite Alkmaar

Vraagbaak

Elke maandagochtend, van 10.00-12.00 uur, kunt u op de Edisonweg terecht voor al uw vragen omtrent de uitvaart en alles wat daarmee samenhangt. Maar ook als u het uitvaartcentrum wilt bekijken of alleen eens kennis wilt maken bent u van harte welkom. U hoeft geen afspraak te maken, de koffie staat altijd klaar!

Impressie uitvaartcentrum Alkmaar