Uitvaartcentrum Heiloo

Voor een uitvaart, crematie of begrafenis in Heiloo: Associatie Uitvaartverzorging Heiloo.

Uitvaartcentrum Heiloo van Associatie Uitvaartverzorging ligt aan de Westerweg in Heiloo, rechts naast de Willibrorduskerk. Het uitvaartcentrum is een intiem gebouw met een warm interieur.

Onze uitvaartbegeleiders helpen u graag alle wensen rond de uitvaart te realiseren. Of u nu voor een begrafenis of crematie kiest, uitvaartcentrum Heiloo biedt u de ruimte om op persoonlijke wijze afscheid te nemen van uw dierbare.

Contact- en adresgegevens

Westerweg 263
1852 AG Heiloo

Bereikbaarheid openbaar vervoer:
Het uitvaartcentrum ligt op ongeveer 5 minuten lopen vanaf het treinstation. Daar stopt ook bus 408.

Waaksuite / Familiekamer

In dit uitvaartcentrum is een zogenaamde waaksuite die wij hier “de Westersuite” noemen. Dit is een ruimte waarvan u als nabestaande de sleutel krijgt en waar u op elk moment van de dag op bezoek kunt komen. Het is een soort huiskamer waar in een hoek de overledene opgebaard ligt. Op deze manier heeft u alle vrijheid om afscheid te nemen op de momenten die u zelf wilt. Er is een kitchenette aanwezig, en u kunt vrijelijk beschikken over koffie en thee.

Waaksuite Alkmaar

Impressie uitvaartcentrum Heiloo