Uitvaartcentrum IJmuiden

Voor een uitvaart, crematie of begrafenis in IJmuiden: Associatie Uitvaartverzorging IJmuiden.

Uitvaartcentrum IJmuiden van Uitvaartverzorging IJmond ligt aan de Waalstraat (hoek Eemstraat) in IJmuiden, goed bereikbaar tussen de Lange Nieuwstraat en de Heerenduinweg in. Het uitvaartcentrum heeft lichte binnenruimtes en een warm interieur.

Onze uitvaartbegeleiders helpen u graag alle wensen rond de uitvaart te realiseren. Of u nu voor een begrafenis of crematie kiest, uitvaartcentrum IJmuiden biedt u de ruimte om op persoonlijke wijze afscheid te nemen van uw dierbare.

Contact- en adresgegevens

Waalstraat 101
1972 WR IJmuiden

Bereikbaarheid openbaar vervoer:
Op de Lange Nieuwstraat (halte Marktplein) stoppen de bussen 3, 74, 75, 82, 277 en 280.

Waaksuite / Familiekamer

In dit uitvaartcentrum is een zogenaamde waaksuite. Dit is een ruimte waarvan u de sleutel krijgt en waar u op elk moment van de dag op bezoek kunt komen. Het is een soort huiskamer met een aparte ruimte waar de overledene opgebaard ligt. Op deze manier heeft u alle vrijheid om afscheid te nemen op de momenten die u zelf wilt. Er is een keuken aanwezig, en u kunt vrijelijk beschikken over koffie en thee.

Waaksuite Alkmaar

Vraagbaak

Elke woensdagochtend, van 10.00-12.00 uur kunt u op de Waalstraat terecht voor al uw vragen omtrent de uitvaart en alles wat daarmee samenhangt. Maar ook als u het uitvaartcentrum wilt bekijken of alleen eens kennis wilt maken bent u van harte welkom. U hoeft geen afspraak te maken, de koffie staat altijd klaar!

Impressie uitvaartcentrum IJmuiden