Uitvaartcentrum Purmerend

Voor een uitvaart, crematie of begrafenis in Purmerend: Associatie Uitvaartverzorging Purmerend.

Uitvaartcentrum Purmerend van Associatie Uitvaartverzorging ligt aan de Purmerweg in Purmerend, pal naast de begraafplaats en het crematorium. Het is een modern gebouw met een warme inrichting en een opvallende, ronde aula.

Onze uitvaartbegeleiders helpen u graag alle wensen rond de uitvaart te realiseren. Of u nu voor een begrafenis of crematie kiest, uitvaartcentrum Purmerend biedt u de ruimte om op persoonlijke wijze afscheid te nemen van uw dierbare.

Contact- en adresgegevens

Purmerweg 94
1441 RC Purmerend

Bereikbaarheid openbaar vervoer:
Aan de Gorslaan zijn verschillende bushaltes: bij halte Waterlandlaan stoppen de bussen 105 en 306. Bij de halte Brug Wheermolen stoppen de bussen 105, 306, 376 en 413.

Waaksuite / Familiekamer

In dit uitvaartcentrum zijn twee zogenaamde waaksuites: een ruimte waarvan u de sleutel krijgt en waar u op elk moment van de dag op bezoek kunt komen. Het is een soort huiskamer met een aparte ruimte waar de overledene opgebaard ligt. Op deze manier heeft u alle vrijheid om afscheid te nemen op de momenten die u zelf wilt. Er is een keuken aanwezig, en u kunt vrijelijk beschikken over koffie en thee.

Waaksuite Alkmaar

Vraagbaak

Elke dinsdagochtend, van 10.00 – 12.00 uur, kunt u op de Purmerweg terecht met al uw vragen omtrent de uitvaart en alles wat daarmee samenhangt. Maar ook als u het uitvaartcentrum wilt bekijken of alleen eens kennis wilt maken bent u van harte welkom. U hoeft geen afspraak te maken, de koffie staat altijd klaar!

Impressie uitvaartcentrum Purmerend