Uitvaartcentrum wormerveer

Uitvaartcentrum Wormerveer

Voor een uitvaart, crematie of begrafenis in Wormerveer: Associatie Uitvaartverzorging Wormerveer.

Uitvaartcentrum Wormerveer van Associatie Uitvaartverzorging ligt aan de Roode Wildemanweg in Wormerveer, achter de Ned Benedictweg (de doorgaande weg tussen Wormer en de Provincialeweg N 246).
Het uitvaartcentrum is een modern gebouw met lichte binnenruimtes, een warm interieur en een fraaie binnentuin.

Onze uitvaartbegeleiders helpen u graag alle wensen rond de uitvaart te realiseren. Of u nu voor een begrafenis of crematie kiest, uitvaartcentrum Wormerveer biedt u de ruimte op persoonlijke wijze afscheid te nemen van uw dierbare.

Contact- en adresgegevens

Roode Wildemanweg 1A
1521 PZ Wormerveer

Openingstijden: 8.30 – 17.30 uur
Op dit adres bevindt zich ook het hoofdkantoor

Bereikbaarheid openbaar vervoer: bus 67 heeft een halte vlakbij aan de Vlasblomweg.

Waaksuite / Familiekamer

In dit uitvaartcentrum is een zogenaamde waaksuite: een ruimte waarvan u de sleutel krijgt en waar u op elk moment van de dag op bezoek kunt komen. Het is een soort huiskamer met een aparte ruimte waar de overledene opgebaard ligt. Op deze manier heeft u alle vrijheid om afscheid te nemen op de momenten die u zelf wilt. Er is een keuken aanwezig, en u kunt vrijelijk beschikken over koffie en thee.

Impressie uitvaartcentrum Wormerveer

Uitvaartcentrum wormerveer